Asiguratorul nu este obligat să acopere cheltuielile pentru următoarele:
De asemenea, aceasta nu include cazurile care NU sunt specificate în polița Dvs. de asigurare.
Ce trebuie să faceți în cazul survenirii unui caz de asigurare?Dacă a apărut necesitatea ajutorului personalului medical într-o țară din străinătate, atunci trebuie să contactați Centrul de asistență cât mai curând posibil la unul dintre numerele indicate în poliță.
Va fi necesar să furnizați următoarea informație:
După aceasta un angajat al companiei de asigurări vă va oferi instrucțiuni cu privire la instituția medicală pe care trebuie să o contactați în funcție de tipul de problemă.
În acest caz, asigurătorul plătește toate costurile asociate recuperării sau tratamentului.
Dacă s-a întâmplat că a fost necesar să achitați de sine stătător costurile tratamentului, în termen de 24 de ore de la data achitării, apelați la numărul de telefon indicat în poliță pentru a informa compania cu privire la valoarea sumei pe care ați achitat-o.
Dacă achitați de sine stătător factura pentru serviciile medicale, solicitați ca medicul să emită o declarație cu următoarele informații:/
Dacă ați achitat de sine stătător tratamentul și medicamentele, păstrați toate chitanțele și cecurile în calitate de dovadă pentru asigurator.
Dacă ați achitat de sine stătător facturile, atunci la întoarcerea din călătorie trebuie să contactați asigurătorul în termen de 30 de zile calendaristice de la data sosirii.
În caz contrar, compania de asigurări are dreptul să refuze rambursările.
Nu doar o persoană fizică, ci și o persoană juridică poate achiziționa o asigurare.
Puteți obține întotdeauna o poliță de asigurare medicală pentru călătorii în străinătate la echipa www.medasig.md – Asigurari Online
Telefoanele noastre de contact:
(060) 544 111
(022) 544 111
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. A. Bernardazzi, nr. 33.